Chatlah Di Sini








Jumat, 21 Maret 2008

Kali Pertama Konek Dihisap

Kisah ini terjadi semasa aku masih menuntut di UITM kelas persediaan untuk ke luar negeri. Ketika aku baru berumur 19 tahun. Aku sebenarnya tidak pernah melakukan hubungan seksual sebelum itu dan ini merupakan pengalaman pertama aku mengadakan hubungan seks dengan mana-mana jantina.

Sebagai permulaan aku merupakan seorang yang sangat aktif bersukan dan mempunyai bentuk badan yang agak sasa ditambah dengan wajahku yang agak kacak dan menjadi perhatian rakan-rakan perempuan di kelas persediaan. Walaupun begitu aku masih belum bersedia untuk menjalin hubungan cinta secara serius. Ada juga aku bercouple dengan beberapa orang gadis namun hanyalah sekadar berdating-dating biasa, berjalan bersama dan makan bersama sahaja.

Cukuplah pengenalan tersebut, berbalik kepada pengalaman pertama aku dengan seorang lelaki.

Malam itu adalah malam hari sabtu atau lebih tepat lagi malam ahad, hostel kelas persedian di seksyen 6 shah alam agak lenggang dengan kebanyakan pelajar balik ke rumah masing-masing ataupun berjalan-jalan di KL.

Aku agak malas untuk keluar malam itu kerana penat selepas terlibat dengan perlawanan sepak takraw pada petangnya. jadi aku melepak di bilik tv untuk menonton tv. aku bersendirian sahaja di bilik itu dan keadaan bilik yang agak panas jadi aku membuka baju t-shirt lalu duduk untuk menonton cerita di tv.

Entah kenapa malam itu aku rasa sangat teruja secara seksual. Aku kemudian memandang sekeliling bilik dan mendapati memang tiada orang lain di bilik itu. Aku dengan perlahan-lahan memasukkan tangan ku ke dalam seluar jeansku dan mengusap batang zakarku yang agak besar dan sepanjang 6 setengah inci itu. aku menonton sambil mengusap lembut zakarku tanpa niat untuk terus melakukan onani hingga mengeluarkan air maniku yang rasanya terlalu banyak bertakung di dalam kantung zakarku.

Setelah sekian lama aku merasakan kurang selesa kerana seluar jeans ku agak ketat lalu ku membuka button atas jeansku dan seterusnya meloloskan kepala zakarku melepasi getah seluar dalamku. Aku semakin teruja dan zakarku semakin tegang. Aku semakin kurang menumpukan perhatianku kepada cerita di kaca tv.

Dalam keasyikanku membelai lembut kelaki-lakianku, aku terpejam mataku untuk beberapa ketika. Kemudian aku terasa seolah-olah aku sedang diperhatikan lantas aku membuka mataku.

Aku sangat terperanjat kerana bila ku membuka mataku, rakan sekelasku Udin sedang memerhatikanku. Aku sepantas kilat menarik tanganku dari dalam seluar dalamku. kemudian aku membetulkan seluar jeansku dengan membutangkan kembali buttonfly.

Aku terkedu tak bersuara dan berasa sangat malu. Udin kemudiannya duduk bersebelahan denganku di sofa. Aku hanya buat tak tahu dan pura-pura menumpukan perhatianku pada kaca tv. Dalam hatiku tak henti-henti menyumpah.

Walaupun mataku tepat memandang kaca tv otak ku sebenarnya resah berfikir. Udin mungkin menyangka aku gila seks. Tiba-tiba kurasa sesuatu menyentuh zakarku yang masih tegang . Ku lantas memandang ke arah kemaluanku dan sungguhku terkejut melihat tangan Udin sedang meramasku. Walaupun masih berseluar jeans jelas kelihatan bonjolan zakarku yang seakan-akan ingin menonjol keluar. Belum sempatku berkata apa-apa Udin segera mencumbuiku. Mulutnya segera mencium bibirku dengan rakusnya.

Anehnya aku tidak pula bertindak untuk menghalang malah aku seakan merelakan udin menciumku. Udin seperti seorang yang sangat berpengalaman di dalam hubungan seks. Dia menghisap lidahku dan nafasku semakin tidak teratur oleh gelojak nafsuku semakin teransang.

Tangan Udin juga semakin berani untuk menyelinap ke dalam seluar jeansku. Udin kemudiannya mengusap rerambut yang menghiasi pangkal zakarku. Aku semakin tidak sabar menunggu untuk udin menyentuhi batang zakarku. Kurasakan cairan air mazi mengalir membasahi kepala zakarku yang berkhatan.

Akhirnya jari jemari Udin menyentuh kepala zakarku dan aku merasakan seolah-olah terkena renjatan elektrik. Mahu saja rasanya zakarku memuntahkan air maniku yang sudah terlalu lama tidakku pancutkan.

Dalam keadaanku yang semakin tenggelam dalam ghairah terlarang itu, Udin tiba-tiba berhenti. Dia kemudian memandang tepat ke arahku. Aku tidak tahu apa yang harusku lakukan. Hanya satu yang ku mahu masa itu adalah untuk memancutkan air maniku. Sesungguhnya zakarku telah mengatasi otakku untuk berfikir.

Udin kemudian bangun dan menuju ke bilik stor yang berada di dalam bilik tv itu. Dia memberikan isyarat kepadaku untuk mengikutnya ke situ. Aku masih lagi ragu-ragu namun keinginanku yang sangat menebal untuk mencapai klimaks memaksa aku untuk menuju ke bililk kecil itu.

Tanpa kusedari aku sudah berada di bilik stor yang agak gelap. Aku tidak menyedari Udin berada di sebelahku. Aku hanya berdiri tegak di tengah-tengah bilik itu. Udin perlahan-lahan menyentuhi seluruh tubuhku yang masih berpakaian. Udin seterusnya mencumbuiku lagi. Kali ni aku membalas ciumannya dan ini memberikan ruang untuk Udin terus menerokai seluruh badanku. Jari jemari udin kemudian dengan cekap membuka satu persatu buttonfly jeansku. Kini kemaluanku hanya dilindungi oleh seluar dalam sahaja. Jemari udin seterusnya melondehkan seluar dalamku lantas menyerlahkan zakarku yang tegang menongkat langit. Air maziku mengalir seperti aliran airmata. Udin mengusap batangku dari hujung ke pangkal dengan lembut dan penuh kepakaran. aku semakin ghairah dan rasanya aku akan mencapai klimaks bila-bila masa sahaja.

Lidah udin yang rakus menjilat bibirku kemudian dialihkan ke leherku. Perlahan-lahan Udin mencumbu bahagian badanku menuju ke arah zakarku. Aku seakan-akan tahu Udin akan mengulum zakarku dan tidak dapat menunggu lebih lama untuk dia memasukkan kepala zakarku yang berdenyut keras ke dalam mulutnya.

Nafasku semaikn kencang bila lidah basah Udin menyentuh kepala zakarku. Udin menjilat seluruh batangku seperti sedang menjilat ais krim lollipop. Lidahnya dengan cekap menjilat kuat bahagian urat besar di bawah kepala zakarku yang sangat sensitif.

Dengan satu pergerakan Udin memasukkan keseluruhan batang zakarku ke dalam mulutnya. Udin lalu menggerakkan kepalanya ke bawah dan ke atas. Tangan udin kuat memegang punggungku dan seakan menyuruhku untuk mengerakkan badanku ke depan dan ke belakang persis sedang melakukan hubungan penetrasi seksual.

Keinginanku semakin memuncak untuk menembakkan cairan pekat maniku ke dalam mulut Udin. kenikmatan yang kurasakan saat itu terlalu hebat berbanding dengan kelazatan yang ku rasakan bila melakukan onani di bilik mandi.

Lantas aku mengerakakan punggungku seiring dengan gerakan mulut Udin yang sedang menghisap batang zakarku. Tiba-tiba kurasakan otot punggungku menegang dan kekerasan zakarku bertambah setahap lagi. Aku tahu air maniku akan membuak keluar dari zakarku saat itu. Udin juga menyedarinya namun Udin semakin laju menghisap keris saktiku itu.

oooooo....aahhh..aku mengerang kelazatan bila Udin menolak punggungku ke arahnya dan bibirnya terus menyentuh pangkal zakarku. Aku memaut kepala Udin dan menariknya ke arahku. Pada masa yang sama kepala zakarku yang tertusuk jauh ke dalam mulut Udin berdenyut hebat dan pancutan air maniku berdas-das menembak kerongkong Udin. aku merasakan pancutan air mani sebanyak sepuluh kali. Anehnya Udin tenang sahaja membiarkan pancutan air maniku di dalam kerongkongnya. Udin menelan kesemuanya.

Wah...tidak terbayang kepuasan yang ku alami ketika itu. Udin akhirnya melepaskan zakarku dari penjara mulutnya. perasaan barsalahku tiba-tiba sahaja muncul dan ingin sahaja aku beredar secepat mungkin. Namun udin masih belum selesai. Sepanjang masa itu aku tidak pernah sekalipun menyentuh kemaluan udin.

Udin membuka pakaiannya dan segera memelukku. aku masih bert-shirt hanya seluarku yang entah ke mana. aku langsung tidak tahu apa yang perlu lakukan masa itu. Udin yang menyedari kekalutan ku kemudian menggenggam kembali zakarku.

Ajaib sekali zakarku masih lagi tegang walaupun baru sahaja menembakkan jutaan sperma ke dalam muluut Udin. Biasanya zakarku akan terus lembik selepas sahaja klimaks semasa aku melakukan onani.

Udin kemudiannya tunduk membelakangiku. Tanganya lantas membawa kepala zakarku ke arah duburnya. Kepala zakarku masih sangat licin dibasahi cairan maniku. Udin terus membenamkan kepala zakarku ke dalam lobang duburnya.

Udin seterusnya menggerakkan duburnya secara perlahan sehingga seluruh inci batang zakarku masuk ke dalam. Saat itu aku kehilangan keterunaan ku. Rasa berdosa yang hadir sebentar tadi diganti dengan gejolak nafsu yang semakin membuak. Aku yang sudah terlanjur lantas menujah lobang dubur Udin dengan gerakan-gerakan yang pantas. Aku membenamkan zakarku sedalam-dalamnya dan kemudian menarik keluar pendayung ku sehingga hanya kepala zakarku yang berada di dalam lobang dubur Udin. Udin mengerang kecil akibat tikaman yang bertalu-talu kulakukan ke atas lobang duburnya. Peluh jantan deras mengalir di serata badanku seperti seorang pelari marathon.

Udin kemudian mengarahkan aku untuk menliwatinya sambil melancapkan zakarnya yang juga sangat licin dengan air mazinya. Itulah kali pertama aku menyentuh kemaluan lelaki selain kemaluanku sendiri. Gerakan jari jemariku lancar bergerak dari pangkal hingga ke hujung zakar Udin yang sangat licin dengan cairan air mazinya itu. Terasa satu perasaan yang aneh bila kumerasakan zakar lelaki lain berdenyut keras di dalam genggamanku.

Dinding dubur Udin yang sempit mengemut keras dan seakan-akan menyedut air maniku keluar. Sisa-sisa air maniku dan air mazi yang baru melancarkan pergerakan zakarku di dalam dubur Udin. Aku semakin deras berdayung dan tanganku semakin pantas melancapkan zakar Udin yang hanya kecil sedikit sahaja berbanding zakarku tetapi kerasnya macam batang besi.

Setelah hampir 10 minit kami melakukan liwat. Akhirnya aku tidak mampu lagi menahan pancutan air maniku. Aku mencapai klimaks kali kedua. Pancutan airmaniku ke dalam lobang dubur Udin merangsangkan Udin ke tahap maksima dan zakarnya berdenyut keras lalu pancutan air mani Udin pantas membasahi jari jemariku dan lantai bilik stor itu. kami berdua keletihan dan nafas kami tidak karuan. Perasaan takut tiba-tiba mucul di fikiran ku dan cepat-cepat mengenakan pakaian. Udin juga melakukan perkara yang sama.

Kami beredar dari bilik tv selepas itu tanpa sebarang kaat-kata. Itulah peristiwa yang menjadikan aku seorang biseksual. Kerana aku masih berminat dan melakukan hubungan seks dengan wanita.

Aku ada juga nelakukan hubungan seks dengan Udin beberapa kali selapas itu tetapi setelah habis kelas persediaan dan kami masing-masing menyambung pengajian di UK. kami tidak pernah berhubung lagi. SEKIAN.

15 komentar:

ayiez Aeryes mengatakan...

Hai semua....
saya skang nie sedang mencari budak lelaki berusia 9-16 tahun untuk dijadikan sebagai adik angkat... saya juga mencari budak lelaki untuk melancap. meliwat serta meratah tubuhnya...
kalau ada, call or sms or mms abang... 0127172760..
emel pon boleh... ayiez.aeyes@gmail.com...

Lemonorange1617 mengatakan...

Hi SUme.. saya pun tgh cari sugar daddy yg baik n nsem~ bleh add saya di Facebook~ Lemonorange1617@yahoo.com (16tahun)! huhuhu

Blogger Cerita Dewasa mengatakan...

pengalaman yang unik    .. ihihih

eira mengatakan...

knp leleki lbih suka melakukan seks dengan kaum sejenisnya berbanding dgan prempuan... sorry... i just nak tahu... tq..

djalzad mengatakan...

hurm... sye x pena lakukan sex tpi klau melancap pena lah..
tpi kalu buat sex x pena,, tpi skang ne aQ rasa mcm nk rasa buat sex, tpi dgn perempuan lah.. im not gay,! so sapa2 dak JB kt C ne kenal2 ama aq, ne no ponqu,(celcom)0138786710(maxis)0128177236! status tngi 171cm,face like koreaboy,k

Tyler Alex mengatakan...

Hi u all..... Sya timothy.... Umur 16 thun.... Dri sabah... Sya ni llaki lembut tpi tak la lmbut mcm pondan.... Sya nak cri llaki yg ade keje yg bgus n hensem n jugak baik..... Sya ni masi virgin lgi tau..... Sape yg cpt dia dpt rsa lobng i yg masi suci ni..... Contact la kat no ni.... 60145585724....

eyyoe mengatakan...

jom derma dan sokong dan bantu us...
dermalah seberapa yg anda mahu ke akaun maybank ini
151333008532. Terima Kasih atas sumbangan anda...
sumbangan anda sedikit sebanyak membantu kami.

john evans mengatakan...

Stim dok! Nk try jgk kene isap... Tapi x pena jmpe org cm ni..

Lef Jet mengatakan...

Nak main pm sy, mizi657@gmail.com, kat kl.

Lef Jet mengatakan...

Handsome guy only!

Eyyoe Kecewa mengatakan...

add me @ facebook, eyyoe.skyfall@gmail.com, maaf sbb x layan sms n call korang

@ayiez aeryes

boy vacancy mengatakan...

i'm looking for sugardady n sugarmumy. who's interest, sms to
0134429830. Someone who can help my pocket are welcomed.

Unknown mengatakan...

jom whatsapp 0173742707
wechat: oneyusof

Muhammad Rasydan Buchek mengatakan...

sya 14 tahun siapa nak melakukannya dgn sya sms sya :01131700168

Shazli Shah mengatakan...

Jom jumpa..