Chatlah Di Sini








Jumat, 21 Maret 2008

Pengalaman Lancap Pertama Tahun 6

Aku Amer. Aku mula mengenali sex sejak darjah enam. Time 2 aku slalu suka pegang kote kwn2 ku di sekolah sehinggakn satu masa 2 aku kantoi dgn cikgu ku. Aku ader mengenali seorang jiran ku yg tidak sebaya dgn ku. Aku lebih tua setahun daripadanya. Bapa aku dgn bapak dia kwn baek. Nama dia Haris. Pada 1 hari bapa aku dgn bapa dia telah memutuskan agar kami di sunatkn bersama. Aku agk gementar utk bersunat. Selepas 2 minggu aku di sunatkan. Haris meminta aku untuk melihat kote ku selepas di sunatkan. Pada mulanya aku malu. Akhirnya aku mengalah dgn pujukannya. Haris mengajak aku ke tandas & aku pun menuruti. Sampai di toilet Haris terus membuka seluar aku. Aku tergamam. Haris menarik seluar dalam aku maka terjojol la kote ku. Haris memegang kote ku sambil di belai. Tiba2 koteku stim, Haris terkejut. Aku pun membuka seluarnya pula. Kotenya yang lebih kecil dari aku pun terkeluar sambil stim. Aku pun terus melancapkan kote nya. Haris mengerang kesedapan. Aku dengan rakusnya terus melajukan goncangan tangan ku di kotenya. Haris terus mengerang kesedapn. Tiba-tiba, Haris menjerit lalu terpacutlah air mani nya ke lubang toilet. selepas itu, aku menyuruh haris melancapkan kote ku pula. Haris lakukan seperti mana aku lakukan pada dia. Tangan nya yang lembut menyentuh bibir batang ku terasa geli. Haris terus mengoncangkan tangan nya. Batangku terasa seperti hendak tercabut. Tetapi kesedapan mengatasi segalanya. Pada satu saat, aku terasa ada sesuatu yg hendak terkeluar dari kote ku... Aku mengerang kesedpan lalu air mani ku terpancut.. Wow, bertapa nikmatnya aku pada waktu itu di mana kali pertama selepas sunat batng aku mengeluarkan air mani. Selepas itu, kaim pun membersihkan diri dan terus balik ke rumah masing-masing. semenjak hari itu, setiap kali aku berjumpa dgn Haris kami selalu melancapkan sesama sendiri sehingga aku ketagih untuk dilancapkan oleh Haris.

17 komentar:

Anonim mengatakan...

Hai semua....
saya skang nie sedang mencari budak lelaki berusia 9-16 tahun untuk dijadikan sebagai adik angkat... saya juga mencari budak lelaki untuk melancap. meliwat serta meratah tubuhnya...
kalau ada, call or sms or mms abang... 0127172760..
emel pon boleh... ayiez.aeyes@gmail.com...

Cerita Dewasa mengatakan...

Hai semua....
saya skang nie sedang mencari budak lelaki berusia 9-16 tahun untuk dijadikan sebagai adik angkat... saya juga mencari budak lelaki untuk melancap. meliwat serta meratah tubuhnya...
kalau ada, call or sms or mms abang... 0127172760..
emel pon boleh    ... ayiez.aeyes@gmail.com... :-D

Anonim mengatakan...

jom derma dan sokong dan bantu us...
dermalah seberapa yg anda mahu ke akaun maybank ini
151333008532. Terima Kasih atas sumbangan anda...
sumbangan anda sedikit sebanyak membantu kami.

eddy mengatakan...

Memcari sugarmummy/daddy yg kaya dan berjaya to be my mentor dan juga mendidik aku menjadi org yg berguna dan berjaya dalam hidup.
Kepada sape2 yg sudi dan ingin mengubah hidupku dan dpt tunaikn cita - cita dan impianku. Plz call me

Iz - 0147316396

Tyler Alex mengatakan...

Hi... Nma sya timothy from sabah... I'm bottom... And klau ada bpa2 or llaki2 yg tgap n hensem yg nak sgt bt seks dgn bdak virgin... That's me... Sape cpt dia dpt rsa lobng ku yg ketat... Sya slim... Sya lmbut tpi tak lmbut sgt... Sya ada jgak sifat kelelakian... So ths is my number 60145585724.... N i am very naughty... Rrrr....

Unknown mengatakan...

add me @ facebook, eyyoe.skyfall@gmail.com, maaf sbb x layan sms n call korang

@ayiez aeryes

boy vacancy mengatakan...

i'm looking for sugardady n sugarmumy. who's interest, sms to
0134429830. Someone who can help my pocket are welcomed.

Unknown mengatakan...

Sy nak main gan budak hensem gak, sape nak main add mizi657@gmail.com, kenal2 dulu, sy pun hensem gak ,,haha

Unknown mengatakan...

jumpa n lancap sama.. no chubb.. msj dulu kat ym aku boylancap@yahoo.com or skype matmelancap (prefer jumpa)

Unknown mengatakan...

0127140720

jack mengatakan...

saya mencari adik angkat berumur 8-16 tahun yg comel dan handsome dan bottom,yg tinggal di sekitar kuantan,berminat add wechat khairychubby

anonymous mengatakan...

Add wechat: tp_shafiq. Umur 17

Unknown mengatakan...

0199395673

Unknown mengatakan...

Wasap-0179212237(15 y/o)
Nk cri abg angkt area trgnu & sekitar..yg lembt g mmpos..aq x lyn yg lmbut..

Unknown mengatakan...

Sye nk cari abg angkat umur 20 ke atas yg hensem kalo sudi ni no sye 0103244906

Unknown mengatakan...

Sye nk cari abg angkat umur 20 ke atas yg hensem kalo sudi ni no sye 0103244906

Khai Adrian mengatakan...

hai, saya cari adik angkat lelaki umur 11-16 tahun terutama area JB. whatsapp or telegram dekat no 0127172760.