Chatlah Di Sini








Jumat, 21 Maret 2008

Kerana Adik Angkat, teruna ku hilang

Nama aku Haikal. Aku mula mengenali homoseks dari bangku sekolah lagi tetapi bukannya dari praktikal melainkan teori semata-mata. Aku seorg yg kuat nafsu sex... sejak kecil lagi tak leh tahan tgk mamat handsome.... tau tau je la... terutamanyer yg selalu bangkitkan nafsu aku adalah yang anak ikan coz they really turns me on.... Nak-nak anak ikan yang kelihatan macho… aku menjadi begini pun sebab masa kecik dulu, aku telah diajar oleh sepupu lelaki aku sendiri yang tua dari aku 2 tahun. Nama dia Abg Iz. Dulu dia slalu main konek dgn aku. Tiap kali kalau jumpa, mesti dia cakap nak main konek. Tak kira la kat mana. Tapi tempat yang tak ade orang la. Kalau tak mampus la org tahu. Abg Iz suka main konek aku. Dia suka urut-urut konek aku.aku pun selalu urut-urut konek dia juga.kite orang main soft2 jek… Mase tu aku tak kenal erti gay dan homoseks ni lagi.now im 24...Kini aku telah bekerja di sebuah pejabat yang agak besar dan terdapat di serata malaysia. Di pejabat ini aku mempunyai seorang adik angkat yang sering menemankan ku pabila ku bekerja lebih masa. Adik angkat aku bernama Khairy...umur dia 22 tahun.dia ni anak ikan..hehehe..pastu handsome lak tu…walaupun anak ikan tapi dia macho.…berselera tul aku…kalau boleh nak aja aku kolom konek die sekarang juga..hehehe
Aku seringkali menjengah ke laman web gay termasuk yg berbahasa inggeris demi memuaskan nafsuku. Perhubungan dengan Khairy berjalan lancar tanpa niat jahat untuk mengolom koneknya sehinggalah aku mendapat tahu dia pernah melakukannnya dengan kawannya dahulu. Bermula dari itu aku kerap kali membuka dan melihat bersama-sama gambar2 lelaki gay di internet. Khairy juga asyik bertanya dan memberi komen ke atas gambar2 yang kami lihat. Aku pula asyik bertanyakan cara dia bermain dengan kawannya dulu.maklumlah aku ni kire tak pernah buat hubungan dengan mama-mana lelaki lain.aku takut kalau orang tahu aku gay. Malunya ya amat. Tetapi sekarang aku sudah abaikan perasaan takut ku itu semenjak aku mempunyai adik angkat.
Pada satu hari,aku mula mencium rambutnya dan meletakkan tangan di pinggangnya setiap kali melayari laman gay bersama-sama, tetapi bila aku ingin mungucup bibirnya lantas Khairy akan mengelak.tah kenapa la agaknya.munkin dia malu dengan aku kot. Aku tak memaksa cuma ingin mencuba dengan nya. Setelah agak lama melakukan perkara yang sama (hampir 5 bulan) akhirnya aku sudah tak mampu membendung nafsuku. Pada petang hari sabtu, dimana kami bekerja separuh hari, aku telah nekad untuk merasai nikmat koneknya itu. Kebetulan tiada orang yang bekerja lebih masa pada hari itu. Jadi aku mempunyai banyak masa untuk merealisasikan impianku mengolom konek Khairy. Selepas menyiapkan kerjanya Khairy pun datang ke mejaku. Aku yang memang menanti kedatangannya terus melayari laman2 gay. Kemudian aku minta diri kejap untuk minum. Sekembali ke mejaku Khairy masih melayari laman2 gay itu, macam2 gambar yang tertera di monitorku. Aku lantas duduk di sebelahnya, sambil sebelah tanganku melingkari tubuhnya. Aku mencium sedikit demi sedikit rambutnya...entah kenapa aku begitu suka dengan haruman rambutnya. Sementara Khairy tekun melihat gambar2 di monitor aku mula melihat batang lehernya. Aku sedut perlahan-lahan tengkuknya tetapi Khairy cuba mengelak. Aku just buat paling perlahan yang aku mampu untuk tidak mengganggunya. tanganku mula mengusap pehanya, sedikit demi sedikit naik ke perutnya tetapi masih di luar pakaiannya.
Hampir dapat menyentuh koneknya, Khairy tetiba bengun dan mengatakan hendak ke tandas. Akupun turut bangun menemaninya. Aku masuk ke tandas lelaki bersama-sama, aku yang tak tahan turut menggunakan tandas untuk membuang air kecil. Khairy mendengar bunyi aku sedang membuang air..."AAaaaaaa', Khairy tak jadi nak tegur apa-apa mungkin takut aku malu agaknya. selepas selesai aku tunggu Khairy di depan cermin tandas. Khairy keluar dan membetulkan seluarnya. Selepas itu aku kembali mengekorinya kembali ke mejaku. Aku mengajak Khairy duduk sebentar di sofa berdekatan mejaku. aku meletakkan tangaku di atas bahunya dan mula bertanyakan cara Khairy bermain ngan kewannya dulu. Sambil bercerita aku mula menjalarkan tanganku ke arah koneknya. akhirnya tanganku sampai juga ke sasaran penting. Agak besar juga konek dia..Sudah keras rupanya. Aku usap perlahan-lahan. manakala cuba mendesak sedikit demi sedikit supaya badannya rapat ke badanku.kemudian aku jalarkan tangan di atas bajunya sahaja. kami tidak berkata-kata melainkan saling mendiamkan diri.
Aku merapatkan mulutku ke pipinya. dia mengelak. aku cuba lagi dan aku letak agak lama di pipinya sambil menyedut nyedut kecil isi pipinya. aku main-mainkan hidungku di sekitar mukanya, kemudia aku cium tepi bibirnya, bila tiada elakan aku hulurkan lidahku menjilat hujung bibirnya..... tempat di mana air liur terkumpul selalunya. Khairy mula membuka sedikit mulutnya.aku jauhkan lagi penerokaan lidahku ke dalam mulutnya. lidahnya mula bereaksi apabila menyentuh lidahku. Setelah lama berciuman kami pun berhenti melakukannya. Wah ini lah kali pertama aku bercumbu dengan seorang yang bernama lelaki….seorang lelaki yang aku minat….kemudian Khairy berkata pada ku yang dia nak ikut aku pulang ke rumah.aku pun apa lagi, terus membawanya pulang kerumah selepas itu….dalam hati aku mesti dia nak main dengan aku ni…hehehe
Sampai dirumah aku, terus sahaja aku merangkulnya dengan kedua belah tangan. ku baringkan di atas katil.kami bercumbuan lagi. aku hisap liurnya sepuas-puas. Sambil tanganku cuba membuka butang baju nya. Tiba-tiba dia suruh berhenti melakukan itu. Dia cakap dia nak mandi dulu…dan dia juga suruh aku mandi sebelum main….aku mengikuti kehendaknya dan aku pun menyuruhnya mandi dahulu dan kemudian aku akan mandi…dia pun terus pergi mandi…
Setelah mandi Khairy keluar dari bilik mandi dengan hanya bertuala sahaja…aku memerhatikan tubuhnya yang seksi itu….aku tidak berkelip mata memandang puting teteknya yang kehitaman dan berbulu halus itu. Aku memang stim kalau melihat puting tetek lelaki ni… nak-nak yang putingnya keras kehitaman dan berbulu halus.kemudian dia menyuruhku mandi pula…aku pun segera mandi kerana tidak tahan lagi ingin main dengan Khairy. Semasa aku mandi Khairy mengintai aku dari luar. Oleh kerana aku tidak menutup pintu dengan rapat, maka dia dapat melihat aku yang mandi sambil berbogel.aku sempat melihat perbuatan Khairy itu.malah dia tetap melihat tubuh badan aku dengan berwajah ghairah…aku melihat tangannya sudah berada di dalam tualanya itu…aku tahu mesti dia mengurut-gurutkan batangnya itu.
Setelas siap mandi, aku keluar dari bilik mandi dan pergi ke arah Khairy…Dia melihat tubuh badanku dengan tidak berkelip mata…tiba-tiba dia berkata..”Wah bagus betul tubuh abg ni….Khairy suka lihat puting tetek abang ni”Khairy berkata sambil cuba memegang dadaku…tangan nya menyentuh puting tetekku yang sudah keras itu…Khairy menggentel-gentel puting tetekku itu….aku berasa nikmat….

Selapas itu aku menjilat sekitar lehernya, Khairy cuma memejamkan mata dan mendesis seperti ular sahaja lagaknya. aku menurunkan lidah ku ke dada dan puting teteknya yang memang menjadi kegemaran aku itu.aku mula menghisap menggigit dan menggentel putingnya kiri dan kanan. begitu enak rupanya tubuh badan adik angkatku ini. aku turun ke bawah langsung menjulurkan lidahku kedalam pusatnya.......... aku jilat keliling pusatnya dan menyedut-nyedut pusatnya. setelah puas aku mengiringkan tubuh Khairy lantas menjilat blkg badannya pula, aku menjilat sambil membiar bibir bawahku bergesel dengan kulitnya. dari tengkuk turun ke pinggang. berulang kali. apabila makin bernafsu ku rasakan, aku melondehkan sedikit tuala yang dipakainya sehingga menampakkan lurah punggungnya. aku menjilat dengan penuh nafsu. aku semakin tak mampu mengawal nafsuku. aku londehkan terus tualanya. Kini aku dapat melihat konek adik angkat ku itu yang sudah ketegangan…besar juga konek die…memang best waktu itu…Apabila lidah ku menjalar di celah punggungnya, badan Khairy terangkat angkat dan menampakkan lubang blkgnya di samping koneknya yang mulai basah dengan air mazi. aku membuka pehanya dan terus menjilat keseluruhan konek dan lubangn blkg Khairy. Khairy mula mendengus separa kuat. aku bergitu asyik mengolom konek dan menjilat lubang blkgnya yang masih sempit itu.memang perbuatan ini tidak pernah aku lakukan sebelum ini…bertapa nikmatnya ku rasa… aku sudah tak tertahan lantas melondehkan tualaku dan mengeluarkan btg ku. Apabila Khairy melihat konekku itu,terus saja dia memegang batang ku itu dan memasukan ke dalam mulutnya…
Khairy mengolom konek aku…wah aku terasa kenikmatan yang tidak pernah aku rasai sebelum ini…walaupun aku pernah melancap banyak kali apabila melihat gambar lalaki handsome yang berbogel…tetapi nikmat konek ku dikolom amat berbeza sekali….
Kemudian Khairy menyuruhku meliwat dia…wah ni yang aku tak boleh buat ni…aku tidak pernah meliwat dan diliwat sebelum ini….macam mana ya…..lagi pula aku sebenarnya tidak mahu main liwat-liwat ni….aku hanya mahu main konek pun cukuplah…aku pun berkata pada Khairy yang aku tak mahu main liwat..aku tak tahu caranya sebab aku tak pernah buat sebelum ini….lagi pula aku tahu meliwat itu tidak elok….tiba-tiba Khairy ketawakan aku….Khairy segera menyuruhku menunjukan bontotku kearah dia..aku menolak suruhan dia…tetapi dia memaksa aku…aku pun terpaksa la ikut cakap dia..aku tahu aku akan diliwat oleh adik angkat aku….
Setelah itu Khairy gesel geselkan koneknya di lubang belakangku itu..Aku mengemut ngemut lubangku apabila merasakan batang Khairy di celah itu....

Apabila sudah basah batang konek Khairy, dia menjilat sedikit lubang belakang ku.... Khairy meletakkan kepala batangnya di situ. dia tekan sedikit tetapi tak mampu menembusinya .... Khairy membasah kan jarinya dengan air mazi konekku lantas dia membasahkan pula lubang blkg aku. dia masukkan jari telunjuknya perlahan lahan. " arghhhhhhhhhhh....... aku tak dapat menahan nikmatnya..... jarinya digrip begitu kemas sekali ".... apabila sudah agak selesa dia memasukkan 2 jarinya kedlm lubang blkgku... Aku turut membantunya dgn menolak-nolak punggungku ke belakang. apa bila merasakan keadaan sudah selesa dia menekan semula batangnya.... perlahan perlahan memasuki punggungku....... aku mula bergetar.....dia teruskan memasukinya.. hampir separuh batangnya masuk... dia perlahan-ahan mengeluarkannya semula..... dan memasukkan kembali perlahan-lahan....... setelah lubang belakangku agak selesa utk menerima batang Khairy,dia melajukan sedikit hayunan batangnya. betapa nikmatnya ku rasa walaupun pada mulanya agak pedih...... dia makin melajukan hayunan walau tak sepenuhnya dapat memasuki. aku sudah tidak keruan dengan meliuk lentokkan badannya ke kiri ke kanan......... dia kemudian mengeluarkan batangnya dan meminta aku baring terlentang....... dia angkat kakiku ke atas dan melebarkan bukaan pehaku... dia membasahkan semula batangnya dengan air ludah. kemudian kembali menekan batangnya kedalam lubang belakangku.... aku mengerut muka menahan kemasukan. dia teruskan jua perlahan perlahan bertukar menjadi laju.... setelah berberapa minit dia berasa seakan ingin pancut air maninya....... dia terhenti sekejap lantas melajukan lagi hentakan batangnya ke lubang duburku....... akhirnya dia memancutkan segala air maninya kedalam lubang belakangku........terasa pancutan hangat telah berlaku…
aku dan Khairy pun sudah berpeluh peluh..... dia terus berbaring melintang dan magolom konekku…aku terasa amat nikamt sekali…lagi-lagi semasa dia kolom batang aku dia mengentel-gentel puting tetek aku…dia juga ada menyonyot puting tetek ku itu…lebih kurang 10 minit dia mengolom batangku, aku rasa dah tak tahan…amat nikmat…aku dah nak terpancut…akhirnya aku memancutkan air maniku di dalam mulut Khairy…amat puas…Aku pelik apabila Khairy sanggup menelan kesemua air maniku yang kotor itu….dia juga menjilat dan menhabiskan semua sisa air mani ku yang ada di kepala batangku….wah ini lah kali pertama aku buat semua perbuatan terkutuk ini…tapi aku suka…amat suka….hehehe
setelah memancutkan air mani kami berdua terlena sekejap dan lebih kurang 20 minit selepas itu kami bersiap2 untuk keluar makan.. aku belanja Khairy makan kerana sudah berikan aku kepuasan…aku menciumnya tanda kepuasan dan Khairy menghadiahkan senyuman yang paling menarik pernah aku lihat….Khairy pun sempat berkata pada aku yang dia sebenarnya dah lama ingin main bersama ku…tapi cuma dia malu dan takut yang aku ni lelaki normal..padahal aku pun sama gay macam dia…..hehehe

27 komentar:

ayiez Aeryes mengatakan...

Hai semua....
saya skang nie sedang mencari budak lelaki berusia 9-16 tahun untuk dijadikan sebagai adik angkat... saya juga mencari budak lelaki untuk melancap. meliwat serta meratah tubuhnya...
kalau ada, call or sms or mms abang... 0127172760..
emel pon boleh... ayiez.aeyes@gmail.com...

fire97 mengatakan...

@ayiez Aeryes , kamu tinggl d mane?

Blogger Cerita Dewasa mengatakan...

Amboiu uhuy kacian ya

FAKAR POKA mengatakan...

hahahaha!!
best citer ko~!!
memang stim d'buatnyer

timothy j mengatakan...

hi semua...... sya brasal dri sabah...tinggal kat kota kinabalu.... sya skrg nak mencari lelaki gay yg hensom,tegap n macho d sekitar kota kinabalu....sya berumur 14 tahun, bertubuh kecik dan lembut....lobang buntut ku mac virgin blum dcucuk mna2 lelaki lgi.... so klw nak tubuh sya call me....0145585724

"Risanti's World " mengatakan...

bagus ya ceritanya....! aku juga punya cerita tapi aku malas tuk ceeritakan karna masih sekolah

"Risanti's World " mengatakan...

aku ari.....! kalo ada anak pekan baru yang buka web ini apa lagi gay juga hubungi aku ya....085274906233\087790585428

Tamrin Hassan mengatakan...

http://www.gainmoneyfast.com/-107922/3759.htm

hai...nak wat website dan dapatkan traffic yg rami? anda akan di ajar disini...serta merta boleh jana pendapatan bila anda mendaftr...daftar adalah percum...

http://www.1millionfreehit.com/?rid=117705

link nie plak utk anda dapatkan traffic percuma dengan ramai visitor.daftar juga percuma...

jik xboleh klik sila copy and paste ke search engine anda...

Tamrin Hassan mengatakan...

http://yesmoneysite.blogspot.com

jana pendapatan anda sekrang...daftar adalah percuma..

Iz mengatakan...

Aku mencari sugarmummy/daddy atau abg yang dpt income banyak. Aku berhak utk bahagia dan rasa kesenangan hidup tanpa menghiraukan masalah kewangan di dunia ini.
Sesiapa yang berminat dan ingin jadi mentor dan bahagiakan aku.

Call me 0147316396 - Iz
Kpd yg serius sahaja. Thank you

Albet Efendi mengatakan...

cari teman 085691040462

eyyoe mengatakan...

jom derma dan sokong dan bantu us...
dermalah seberapa yg anda mahu ke akaun maybank ini
151333008532. Terima Kasih atas sumbangan anda...
sumbangan anda sedikit sebanyak membantu kami.

arefix cutegay mengatakan...

hai alllllsss .... arefix ngah gian nak main nie ....

ridhwan ritawan mengatakan...

Ska story ni :)

boy vacancy mengatakan...

i'm looking for sugardady n sugarmumy. who's interest, sms to
0134429830. Someone who can help my pocket are welcomed.

Unknown mengatakan...

jom whatsapp 0173742707
wechat: oneyusof

Brian mengatakan...

hi..im looking for someone with deep pocket..interested please email me at ahut_cidik@yahoo.com

Brian mengatakan...

hi..im looking for a matured guy with deep pocket..and uncut is the best..if u interested please email me at ahut_cidik@yahoo.com

nazman mengatakan...

Cari adik angkat berumur 25 - 32 thn....

Aaron Arezz mengatakan...

KL guy...1990... +601115402252

dino hush mengatakan...

Dok mne bang? :*

dino hush mengatakan...

Nk jadi adek angkt bleh? Sg. Buloh.. 19..plizz..

nik amirul mengatakan...

Hai . Mirul skang tgh cari abg @ adek angkat .. mirul 16 thn .. x la ensem sgt tp okey la .. haha .. mencari abg angkt berumur 17-22 shj .. sape yg nk knal .. bleh la anta gambr diorg kt no 0199095660 .. p/s:: xnk yg gemuk n pondan !!

Tyler Alex mengatakan...

Hello admin... Tlg pdam comment yg ada number 0145585724... Ada org yg sngaja nak kne kan aku... Kpada pmbaca tlg jg contact number ni... tq..

zouffi Baharudin mengatakan...
Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
jack mengatakan...

saya cari adik angkat bawah umur 12-15 yg comel dan bottom sekitar bandar kuantan,berminat add wechat saya khairychubby

Najihah jannah mengatakan...

-❒- Cewek Manis..Body perfect yang Doyan Bugil..Senyuman Menawan.?

-❒- Video Hot : Kelakuan Sepasang Abg Berkerudung Ditepi Pantai..Romantis & Hot.

-❒- Pesta Dugem : Trend Abg Jaman Sekarang.. Dunia Malam Jadi Primadona..??

-❒- Koleksi Photo Hot & Bugil Abg Sma Yang Lagi Naik Daun.Mulus Susunya

-❒- Video Hot : Adegan Mesum Tyas Mirasih Dalam Kolam Renang..Mantap Cipokannya

-❒- Video Hot : Ngintip Sepasang Abg Ngentot di Hutan Belantara.

-❒- Senyuman Vagina : Senyuman Bibir Bagian Yang Manakah ini..?

-❒- Senyuman Manis Gadis Spg Bispak : Permainan Ranjang Yang Hot.

-❒- Kumpulan Gadis Manis Lagi pamer Susu Puting Mungil..Manis

-❒- Video Hot : Ngentot Hot Dalam Bilik warnet..Nekat Banget.

-❒- Koleksi Berbagai Gaya Ngentot Hot..mantap.

-❒- Adegan Ngentot Hot Miyabi yang Bikin Nafsu...Akhh Ughh

-❒- Maen Game : Koleksi Kelakuan Aneh Abg Maen Komputer Sambil Bugil.

-❒- Colection Abg Jepang Yang Imut Denga Toket Yang Besar..Mantap

-❒- Sekretaris Pribadi Lagi Pamer Susu & Memek Putih.

-❒- Abg Ngangkang Pamer Memek Lubang Sempit..Menganga Gan.



★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
╔══╗═════╔╗═════
╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
═══════╚═╝═╚═╝══
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★