Chatlah Di Sini








Jumat, 21 Maret 2008

Nikmatnya

Ni adalah kisah benar dan berlaku lebih kurang lapan tahun dahulu. Ketika itu aku barusia 18 tahun dan masih bersekolah dalam Tingkatan Enam. Aku tinggal di asrama kerana jarak rumah & sekolah adalah agak jauh. Pada waktu petang, beberapa orang pemuda yang tinggal berhampiran sekolah akan datang untuk bermain sepak takraw ataupun volleyball di dalam kawasan sekolah. Aku dan beberapa orang kawan yang tinggal di asrama selalu bermain bersama-sama mereka.

Salah seorang pemuda tersebut bernama Omar. Dia berusia awal tiga puluhan dan mempunyai perawakan yang agak handsome. Dia pernah bekerja menjadi buruh mencuci kapal di Singapura, jadi badannya agak sasa manakala kulitnya pula gelap. Pada mulanya kami hanyalah kawan biasa sahaja, tetapi lama kelamaan menjadi semakin rapat kerana dia selalu datang ke sekolah untuk bermain dan selalu mengajak aku berbual-bual dan minum bersama di kantin.

Selalunya kami hanya berbual-bual mengenai perkara biasa tetapi kadang-kadang bercerita mengenai seks juga. Pada suatu hari menjelang cuti sekolah, dia mengajak aku pergi ke rumahnya untuk menonton video blue. Oleh kerana aku tinggal di kampung dan tidak pernah menonton blue film, sudah tentulah aku berasa sangat 'excited' sekali. Jadi aku pun memberitahu ibuku bahawa aku akan pulang ke kampung sehari atau dua hari lebih lewat pada cuti sekolah itu, alasannya ialah untuk mengulangkaji pelajaran di asrama.

Pada malam itu, aku pergi ke rumah Omar. Dia tinggal bersendirian sahaja kerana orang tuanya telah pergi ke rumah adiknya di Kelantan (adik perempuannya baru bersalin jadi orang tuannya pergi ke sana untuk membantu apa-apa yang patut).

Selepas makan di gerai, kami pulang dan selepas berehat seketika, Omar mula memasang tape blue yang di bawanya balik dari Singapura. Oleh kerana aku tidak pernah menonton XXX film, tentulah aku cepat teransang. Butohku begitu keras sekali di dalam seluar sehingga aku terpaksa beberapa kali membetulkan kedudukannya. Kalau aku tidak tahu malu, mesti aku sudah buka seluar kerana butohku terasa sakit akibat seluar jeansku yang ketat. Omar menyuruh aku membuka seluar dan memakai kain pelikat sahaja. Jadi aku pun memakai kain pelikat manakala Omar hanya memakai short sahaja. Kedua- dua kami tidak berbaju.

Tiba-tiba Omar berkata bahawa dia tidak tahan lagi dan mahu melancap. Tanpa malu, dia terus melucutkan shortnya dan berbogel di depanku. Aku berasa malu kerana tidak pernah melihat lelaki dewasa berbogel di depanku. Tetapi Omar selamba sahaja, dia terus menggosok-gosok butohnya manakala aku menumpukan perhatian ke kaca tv. Butohku yang keras menonjol di dalam kain pelikat dan mula mengeluarkan air mazi. Omar mencadangkan aku supaya membuka kain pelikat itu, mula-mula aku mengelak juga kerana malu tetapi Omar memujuk, katanya aku tak perlu malu kerana dia juga lelaki dan hanya ada kami berdua sahaja di situ. Jadi aku pun membuka pelikat dan sama-sama bertelanjang bulat.

Adegan di kaca tv semakin rancak dan kami masing-masing mula melancap. Aku tidak memandang ke arah Omar, maklumlah, aku tidak biasa melancap di depan orang lain. Omar datang dan duduk di sebelahku sambil terus melancap. Aku menjadi gelisah dan tidak selesa.

Tiba-tiba Omar berkata dia ingin memegang konekku. Aku terkejut tetapi tidak berkata apa-apa. Omar meletakkan tangannya di atas pahaku, aku cuba mengelak dan menepis tanganya. Dia hanya tersenyum dan berkata bahawa itu adalah biasa sahaja di Singapura. Aku pun diam sahaja. Dia menggosok-gosok pahaku, aku terasa geli tetapi aku membiarkan sahaja. Dia semakin berani, tangannya menjalar ke pangkal pahaku. Walaupun aku semakin terangsang, aku cuba menolak tangannya.

Omar tidak berhenti di situ, tangannya yang sebelah lagi mula meraba lenganku. Dia juga mula menggosok-gosok dadaku. Aku menjadi serba salah, dadaku berdebar-debar kencang, antara seronok, takut dan malu. Tangan Omar meraba-raba dadaku dan tangan yang satu lagi mula menarik tanganku yang memegang butoh. Dia mula memegang butohku yang sedang keras dan menegang seperti sundang kelapa itu. Dengan perlahan-lahan dia mula mengusap-usap butohku. Aku bersa nikmat tetapi cuba menolak tangannya, maklumlah sebelum itu butohku tak pernah disentuh oleh orang lain, apatah lagi oleh seorang lelaki yang jauh lebih dewasa dariku. Tetapi Omar makin kuat menggenggam konekku, jadi aku pun membiarkannya sahaja. Lagipun aku semakin berasa seronok.

Omar mula mencium dan menjilat-jilat bahu dan tengkukku. Tangannya menarik tanganku dan meletakkannya di celah kangkangnya. Dia meminta aku memegang koneknya pula. Aku tidak pernah memegang butoh orang lain sebelum itu, tetapi ketika itu aku sedikit panik dan confuse. Aku pun memegang butohnya. Butoh itu terasa panas dan begitu keras sekali. Air mazinya juga sudah keluar dan terasa melekit di tanganku. Aku berasa geli tetapi hanya mendiamkan diri sahaja.


(SUMBANGAN: akim@gmail.com)

20 komentar:

Anonim mengatakan...

Hai semua....
saya skang nie sedang mencari budak lelaki berusia 9-16 tahun untuk dijadikan sebagai adik angkat... saya juga mencari budak lelaki untuk melancap. meliwat serta meratah tubuhnya...
kalau ada, call or sms or mms abang... 0127172760..
emel pon boleh... ayiez.aeyes@gmail.com...

Cerita Dewasa mengatakan...

duuuh homoooo

MYLIFE mengatakan...

kalau 18 tak nak ke

fil mengatakan...

GGGAAAYYY!!!

Unknown mengatakan...

add me @ facebook, eyyoe.skyfall@gmail.com, maaf sbb x layan sms n call korang

@ayiez aeryes

boy vacancy mengatakan...

i'm looking for sugardady n sugarmumy. who's interest, sms to
0134429830. Someone who can help my pocket are welcomed.

Unknown mengatakan...

Mencari pasangan...call me..0176756998

elisha mengatakan...

Saya elisha saya ni shemale nk ratah saya boleh aja...sms 012 3782549

elisha mengatakan...

Saya elisha saya ni shemale nk ratah saya boleh aja...sms 012 3782549

Ketupat Palas Bonda mengatakan...

Mmmm 0177108681

asraf mengatakan...

jom kapel 01114284235

Unknown mengatakan...

0132571328 kuantan

Khai Adrian mengatakan...

hai, saya cari adik angkat lelaki umur 11-16 tahun terutama area JB. whatsapp or telegram dekat no 0127172760.

Unknown mengatakan...

Saya

Unknown mengatakan...

Saya 0136621107

YOUR SUGAR mengatakan...

saya mencari shemale anything bleh ws sy 01139141278 I can ber your sugardaddy

YOUR SUGAR mengatakan...

saya mencari shemale anything bleh ws sy 01139141278 I can be your sugardaddy

YOUR SUGAR mengatakan...

saya mencari shemale anything bleh ws sy 01139141278 I can ber your sugardaddy.

Unknown mengatakan...

0136621107...sesiapa boleh whatsapp area jb...hehehe

Adam mengatakan...

Ada tak umur 15 hingga 17 boleh wasup saya 0175391669